Thursday, 5 April 2012

TIP MEMILIH MINYAK WANGI



Salam semua..hari ni aku nak kongsi sikit tentang tip untuk memilih minyak wangi..Banyak yang korang tak tahu kan cara yang betul untuk memilih minyak wangi?tak kira laki atau ponpuan..Tip ni amat penting untuk kita mengenal pasti atau cara memakai yang betul...

TIP :-

  • Dapatkan maklumat mengenai fungsi mintak wangi iaitu daripada jenis Eau de Parfum (EDP) atau Eau de Toilette (EDT).
  • Diingatkan bau haruman pada botol tidak semestinya sama selepas korang memakainya.Sebaliknya,sembur haruman pada kertas atau pergelangan tangan untuk mendapatkan pengesahan.
  • Biarkan seketika untuk mendapatkan bau sebenar agar ia meresap pada bahagian digunakan untuk mendapatkan kepastian ia bersesuaian atau tidak.
  • sembur minyak wangi padaa pergelangan tangan ,bahagian nadi dan leher untuk memastikan haruman mampu bertahan lebih lama.
  • Tidak semestinya haruman yang  dipakai orang lain sama kesanya dengan korang kerana kesanya faktor biolagi dan hormon badan individu adalah berbeza.
  • Hidu biji kopi jika anda ingin segera menghilangkan bau haruman pertama sebelum mencuba haruman lain.
  • Ada minyak wangi menjanjikan haruman berkekalan sehingga lapan jam apabila disembur.Secara purata kesan haruman mampu bertahan enpat jam.
  • Dapatkan bantuan untuk memperoleh lebih banyak maklumat mengenai produk,
tu la antara tip-tip yang ingin aku kongsi kan..harap berguna la kepada korang semua...ada seberang komen,komen jer kat bawah k..salam...

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..sila tinggalkan komen anda..
kalau tak nak komen boleh tekan like..

terima kasih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
fezalstudio