Thursday, 5 April 2012

TEKNIK MELETAKKAN JARI DI TALI GITAR YANG BETUL



Salam semua..belaja bermain gitar untuk kali pertama  sememang susah sangat.Itu biasa la first time pegang..memang rasa susah..tapi bile dah tau asas,dah di kira senang..benda tu semua normal la...
Belaja main guitar seperti kehidupan manusia jugak.Tidak ada bayi yang dilahirkan terus pandai jalan,,btl tak?lebih kurang macam tu la....

macam mane korang letak jari korang kat tali gitar?korang perasan tak,kalau korang jenis main hentam letak,memang bunyinya sumbangkan?kalo nak bunyi sedap,korang kene la letak kat tempat yang betul,jari tu kene tekan kat tempat yang betul..kalo main hentam je,sumbang lagi...faktor jaro memainkan peranan penting tau..korang boleh tgk video yang aku upload ni..untuk korang belaja..


aku harap pasni korang akan main gan elok dan sedap la yer...lagi-lagi pompuan..fenomena main guitar buat pompuan sekarng dah mula banyak kan?yang baru-baru nk belaja..boleh cuba.tak tahu korang boleh tanya...tak salah menanya..tak tanya sesat jalan tau..hehehe =) ok la,setakat tu jer la yang aku nak kongsi..ada lagi,aku akan yang lain plk...harap korang enjoy..selamat mencuba.. =)

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..sila tinggalkan komen anda..
kalau tak nak komen boleh tekan like..

terima kasih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
fezalstudio