PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Thursday 12 April 2012

buat header blog sendiri

salam semua...rasa bosan pulak hari ni....saya ada buat 2 SAMPLE header untuk korang semua...ni just sample jer....bagi korang tengok hasil yang saya buatkan nie..hehehe..korang tengok sample-sample nie di bawah...
sample 1

sample 2

saya baru buat 2 je...kalau korang nak saya buatkan header korang sendiri bagi tau..insyallah saya akan buat header korang yang macam korang nak...jangan takut..tak kene bayar...free je..hehehe..kalau korang nak,bagi tau saya....saya akan buatkan..sekian terima kasih.. =)

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..sila tinggalkan komen anda..
kalau tak nak komen boleh tekan like..

terima kasih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
fezalstudio