PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday 10 April 2012

cara edit gambar menngunakan gimp

editing 1

Salam semua...hari ini aku nak kongsi gan anda cara menggunakan editing GIMP..Gimp adala software editing free yang terbaik yang pernah aku guna...Function pun lebih kurang macam adobe Photoshop CS...Kalau adode photoshop anda nak download kene beli software nya..tapi kalau GIMP ni free..tak payah  bayar apa.apa....senang dan ringkas....Kalo nak buat Header blog pun cantik juga...Gambar atas tu contoh yang aku dah buat..nak buat anda kene belaja cara-cara nak gunakan..kalau main hentam je,memang payah la...kalau anda nak software nya click kat sini ......

senang je kan?anda download je..lepas itu save la...heheheh...aku ada siapkan video toturial untuk buat picture love fire...macam yang kat bawah ni..

contoh FIre love

anda boleh belajar dari video yang aku upload kat bawah nie...

 

aku rasa cukup la setakat ni..ada apa-apa nak tanya,boleh comment di bawah..nanti aki akan ajar cara yang lain pulak...teima kasih.. =)

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum..sila tinggalkan komen anda..
kalau tak nak komen boleh tekan like..

terima kasih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
fezalstudio